what is this warning from God?

                                                                
Lately a lot of really unfortunate that I experienced .. and evenworse I feel alive I do not prosper again .. I was really depressed to live this life .. can not taste like it used to enjoy life .. I seemed to have vanished .. just wrote a life of physical , but spiritually as if Idie ... Oh God, where are you located? hear the cries of your people are full of sin .. forgive sins servant,, purify and sanctifythemselves worthy servant of servants to come so that the presence of you, O Father ... lift the servant of all the strugglesbeing faced servant,, Stretch out your hand and righteousness ..tunjukanlah road and shape me according to Thy will O Father, letthese lips and tongue to praise and glorify thy name ... let this body of work for the glory Your name please help .. servant Father of all the struggles and ksusahan servant and give it a bright spot of all the struggles servant .. only in the name of the Lord Jesus is Lordand Savior is alive servant, the servant's prayer and struggle upthis servant ... amen
terjemahan :

Belakangan ini banyak banget musibah yang aku alami..dan terlebih parah aku merasa hidup aku tidak sejahtera lagi..aku tertekan banget menjalani hidup ini..tidak bisa merasakan enjoy seperti dulu..hidup aku seakan sudah sirna..cuma jasmani aja yang hidup,,tetapi rohani aku seakan mati...Ya Tuhan,,di manakah Engkau berada??dengarlah jeritan umatMu ini yang penuh dengan dosa..ampunilah segala dosa hamba,,sucikan dan kuduskanlah diri hamba sehingga hamba layak untuk datang kehadirat Engkau ya Bapa...angkatlah hamba dari segala pergumulan yang sedang hamba hadapi,,ulurkanlah tanganMu dan tunjukanlah jalan kebenaranMu..dan bentuklah aku sesuai dengan kehendakMu ya Bapa,,biarlah bibir dan lidah ini memuji dan memuliakan namaMu...biarkanlah tubuh ini bekerja untuk kemuliaan namaMu..tolonglah hamba ya Bapa dari segala pergumulan dan ksusahan hamba dan berikanlah titik terang dari segala pergumulan hamba..hanya di dalam nama Tuhan Yesus yang adalah Tuhan dan Juruselamat hamba yang hidup,,hamba naik kan doa dan pergumulan hamba ini...amin

0 komentar:

Posting Komentar

my music

No Perfect

Powered By Blogger

Mengenai Saya

Foto saya
sayah orang yang enggak sempurna..karna kesempurnaan hanya milik Tuhan . . .

Follower

my clock

chat with me


ShoutMix chat widget

bird tweeter